Jag har väl…

…aldrig varit så seg och haft så jävla ont i min lekamen som efter Getaway i lördags. Solen sken, ölen var god, trevliga vänner och Dia Psalma och Entombed knäckte mina öron och kropp i tusen bitar.

 

~ av Deppspret på 11 juli, 2011.

4 svar to “Jag har väl…”

  1. Hmm, så Getaway är/var lite som att bli överkörd av en ångvält?!!
    Själv var jag och hörde några andra band i en annan del av vårt avlånga land i lördags… Ingen ångvält där… 😉

  2. Lucky you. Men detta var en upplevelse som heter duga trots att metal inte är mitt vanliga gebit!

  3. Nämen, det är la kul att vidga sina musikaliska vyer? 🙂
    Räknas Rammstein som metal? Lyssnade på ett band som körde Rammstein-covers… 🙂 Lät faktiskt hyfsat bra, även om sångaren bjöd på en hel del falsksång… *iiiiii*

  4. då hoppas jag att kroppen är piggare nu och att du får en trevlig helg

Lämna en kommentar